Tasques de manteniment al meu mini jardí

el meu mini jardí

Avui tocava arreglar el meu mini mini jardí, les plantes de temporada estiuenca ja feia setmanes que estaven en un estat lamentable i finalment m’he decidit a netejar-li una mica la cara…..res, una tonteria, canvi per petits cactus crassos, fàcils de cuidar i molt resultons, esperem que agafin i trobin el seu lloc.IMG_6749 IMG_6750 IMG_6751 IMG_6752 el meu mini jardí

Estat anterior del mini jardí……una mica lamentable, tot s’ha de dir IMG_6745IMG_6743 El meu mini jardí IMG_6746

Gaudint de l’espai……El meu mini jardí

Anuncis

4 responses to “Tasques de manteniment al meu mini jardí

Deixa un comentari

