Petits canvis, grans resultats

Feia dies que em rondava pel cap fer un petit canvi a la sala, tan sòls pintar d’un color més fosc, treure un rellotge que fa anys que no funciona i, inicialment, volia canviar de lloc els quadres i enquadrar-los amb l’escriptori, però em vaig trobar amb els cubs blancs per situar les peces fosques i em va encantar com quedaven soles, així que els quadres els he aparcat. El resultat, més sobri però més ordenat i molt més xulo.

Haig de reconèixer que des de que ho vaig començar a pensar fins que ho he fet ha passat un munt de temps, em feia una mandra tremenda, així que un dia anava a mirar colors, un altre dia vaig trobar els cubs, un altre vaig comprar el pot de pintura i així anant passar dies fins que un diumenge m’hi vaig dedicar i vaig trigar menys del què m’esperava, ja està fet!

ABANSSala IMG_6137 IMG_6138

DESPRÈSIMG_7227sala IMG_7231 IMG_7232 IMG_7233 IMG_7235 IMG_7236

Hacía días que tenía en mente hacer un pequeño cambio en la sala, tan sólo pintar de un color más oscuro, sacar un reloj que hace años que no funciona e, inicialmente, quería cambiar de lugar los cuadros y encuadrarlos con escritorio, pero me encontré con los cubos blancos para situar las piezas oscuras y me encantó como quedaban solas, así que los cuadros los he aparcado. El resultado, más sobrio pero más ordenado y mucho más chulo.

Tengo que reconocer que desde que lo empecé a pensar hasta que lo he hecho ha pasado un montón de tiempo, me hacía una pereza tremenda, así que un día iba a mirar colores, otro día encontré los cubos, otro me comprar el bote de pintura y así yendo pasar días hasta que un domingo me dediqué y tardé menos de lo que me esperaba, ya está hecho!

Anuncis

Deixa un comentari

