Coses que em passen a mi.

Aquí la menda lerenda organitzant el diumenge a la tarda. Vaig treure entrades per anar al Teatre Lliure a veure Ivànov d’Anton Txékhov dirigit per Àlex Rigola. Arribem i resulta que les havia tret pel diumenge vinent, se’m queda cara de tòtila i apareix una rialleta amb sorna dels meus acompanyants. Com estem a Montjuïc el hi dic d’apropar-nos al MNAC a veure l’expo d’Insurreccions que crec que s’acaba avui i és molt interessant. Anem cap allà i resulta que el diumenge a la tarda tanca. Aquí ja amb sensació de deixar-ho estar que no és el meu dia. De tornada cap al cotxe, em fixo en una porta reixada oberta amb un rètol que indica que estem al Jardí Botànic Històric.

I descobrim un dels molts jardins que amaga la muntanya de Montjuïc i que desconeixíem. A l’antiga cantera de La Foixarda. Al costat d’un petit estany, un freixe catalogat d’uns 93 anys.

I cap a una altra part la rèplica d’un Mas típic construït amb motiu de l’Expo Universal de 1920 rodejat de cultius. Tot darrere del MNAC.

Per acabar hem baixat pel barri de Sant Antoni i clar, sense voler hem anat a petar a la Sirvent i clar, ja se sap, no?

Anuncis

Deixa un comentari

